~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 16, 2011

Exam @ Peperiksaan?

Exam @ peperiksaan? adoi...sapa la yg cipta exam ni ..kan senang lau belajar ja xpyh nk ada exam tau2 ja semua lulus kompem rakyt Msia ni xda yg menggangur atau pun jadi pencuri atau whatever la...sebb semua ada kelulusan hehehhehehe...

.baru2 ni aku bru ja kena final exam tp ....Alhamdulilah....akhirnya exam dah selesai...xda la kepala aku berserabut nak pulun stdy..
tapi tu pun salah dri sendri gak ..sapa suh suka stdy last minit..hurmmm
ngan xcukup tidur nya..adoi..memamg sakit kepala la...ngan pakwe aku lak suka bg pressure kat aku suh stdy..konnonnya nak aku dapat 3.5 untuk sem ni...hurmmmm.aku harap aku dapat la..lau x dapat kompem kena dengar org tua tu membebel..hahahahha...tp aku tau..dia buat semua ni pun untuk kepentingan aku gak...kesenangan aku tuk masa akan dtg...cumanya aku ni xleh kena paksa sangt..satg aku yg nak nangis dulu huhuhuu...
aku ingat g 2 malam yg lepas dia kol aku lam kul 12 lbh..time tu aku baru nak tido ..yela kan dah stdy dr kul 8 aku pun letih gak....bila dia tanya aku dah abis ke blum stdy aku ckp ada 1 topik g...dia suh aku stdy gak sdgkan aku dh letih..dengan demam g..selsema sakit kepala ngntuk semua ada aku kata xnak t xleh nk fokus..dia suh gak..last2 dia yg kena marah.bila .aku majuk baru dia suh aku rht hahahhaha...best2..at least aku leh rht.tapi aku harap result aku nnt ok cma sem yg lpas...aminnnnn

so skang ni exam dah abis   tgu time nak g posting ja la plak...
adoi xtau la apa yang menanti aku kat hospital sana ..coz aku xpernah dapat kat area tu lagi...
xtau management dia cmna..
aku harap semua ok la...cam tempat2 yang selalu aku dapat..kat a.s tu dekat kit ngan perlis...so lau nak blik pun INSYA-ALLAH xda hal nya la...gpun aku ramai gak org yg aku knl kat sana...
Hospital Sultanah Bahiyah wait 4 me ok...aku nk huru harakan kat sana lak..hahahaha

No comments: