~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 1, 2011

Pemandangan Semasa Cuti ( part 1)





Assalammualaikum...
Hai korang sume aku bkn apa cuma nak kongsi some pic ni ja ngan korang  
( mgkin aku syok sndri ja kot uhuhuhu ) pic ni aku amik time aku cuti sem ae tu...aku pun xtau napa tetiba hobby aku dah berubah...





kalau dulu aku ni bukan nya suka kat bnda yg bergelar kamera ni..kalau org ajak aku amik pic pun tobat aku lari dulu hahahaah....tp skg aku PANTANG nampak kamera mesti aku jd fanatik...



                                                                                          


                             
          

pastu kalau ada org yang xnak amik pic aku , aku sendri yang akan g wat2 nyibuk kat sana  hehehehehe... ( gelak gedik ) cm pic ni la...

               
                                                                  
                                                                           
aku suka jungle tracking astu bila sampai ke puncak aku kan amik pic....aku bukan la g panjat gunung yang tinggi melangit tp bukit yang rendah la...cukup la untuk buatkan aku asa semput la.....
                                 
                                 


                              

 
                                                                                   



maklum la dah lama x wat aktiviti lasak...last buat pun time sekolah dulu...time g kem...ckap pasl kem ,dulu aku mmg aktif gila pantang ada kem ja mesti nama aku n the geng dok atas ...sampaikan cikgu pun tanya xda org len ka nk p?uhuhhuh...bila g kem tu paham2 la masuk hutan mesti jumpa "kawan " ( pacat ) 1st time aku g kem aku mmg geli ngan natang ni...dah la muka xda suka aty ja nak hisap darah aku...hampeh tul..so bila dah banyak kali p natang tu lak yg takut kat aku ..yela takut kena bunuh hahahahaha....






      





                                                                                            


     




























berbalik cita asal...gambar yang aku  tunjuk tadi ni lokasi dia kat sekitar Bukit Kubu Kuala Perlis , Marhom Kayang dgn Gua Sami...mendaki tak dirancang tapi hasil leh la tahan...untuk puaskan aty..









No comments: