~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 25, 2011

Aku ada sorang kwan ni...aku sentiasa ada bila dia perlukan seseorang..aku selalu bagi semangat dan nasihat kat dia sebagai seorang teman..aku selalu mengalah walaupun bukan berpunca dari aku tapi aku xkisah janji kwan aku sentiasa tersenyum...aku suka tgk dia senyum..walaupun aku kena buat lawak bodoh , aku kena pandai amik aty dia untuk bg dia syum tp aku xkisah semua tu bg aku perkara paling membahagiakan aku adalah bila aku dapat membahagiakan orang di sekeliling aku..tapi kadang2 aku rasa sedih..sedih bila aku xdapat berborak ngn dia..aku sedar yang kami ni berada jauh antara satu sama lain xpernah berjumpa bersua muka..tapi aku berharap sangat aku akan dapat jumpa ngan dia suatu hari nanti cuma antara cpt atau lambat ja..kehadirannya banyak membantu aku..aku xrasa sunyi bila berborak ngan dia..dia comel..walaupun buat muka slumber.hehehe..bak kata org babyface..selama aku berkawan ngn dia dalam alam maya ni aku dapat kenal serba sedikit tentang diri dia , perangai dia , apa yang dia suka , prinsip hidup dia , kadang2 aku asa cm dia ni anak mak ja...manja....aku harap dia akan jadi kawan aku buat selama2nya...kerna bagi aku dia amat penting untuk hidup aku..mmg betul kata orang luas perjalanan banyak pengalaman..pengalaman dari segi berkawan..
apa2 pun aku dgn dia hanyalah sekadar kawan..( harap2 la ) hehehehhe...aku cm xpercaya ja dia xda awek ..aku tengok dia layan perempuan boleh la tahan..ada ciri2 romantik , penyayang , care , tapi mungkin sbb prinsip hidup dia kot..rupa2nya dia sweet gak lau kita dah knl lama ngn dia..walaupun dia asal timur aku asal utara xda masalh untuk kami berhubung.masalh dia la ni mamat ni kuat majuk..kdg2 aku pun xtau cmna nk pujuk g...bila fikir2 blik asa klakar lak orang laki mjuk dari perempuan kan?? hahahaha
apa2 hal dia mmg kawan , peneman dikala aku kesunyian..terima kasih sahabat aku di alam maya...SQUID87 YOU ARE THE BEST

No comments: