~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 9, 2011

Kita hidup ini cuma sekali ja...dalam sekali ni kita kena rebut semua peluang yang ada..kadang2 ada impian yang xkan tercapai @ mungkin sdg di gapai..tp aku akan pastikan semua impian aku tercapai sebelum aku pergi buat selama2 nya...tapi siapa lah kita ni..kita hanya mampu merancang tapi Tuhan yang akan menentukan segalanya..aku inginkan kebahagiaan yang kekal abadi..ketenangan yang berkekalan...senyuman kebahagiaan..mungkinkah aku kan dapat semua tu? aku hanyalah insan yang lemah..yang perlukan sokongan dari insan yang menyayangi aku..aku ingin bahagiakan semua orang walaupun aku terpaksa membodohkan diri aku semata2 nk lihat diowang ketawa & lupakan semua masalah diowang..hurmm..perkara yang mengembirakan aku adalah apabila aku dpt mgmbirakan owang lain..membuat diowang tersenyum & ketawa..aku xkisah kalau hidup aku mmg dah di takdirkan cmni..aku terima ja malah aku bersyukur kerna aku diberi kebolehan untuk mengembirakan owang..aku akan pastikan orang di sekeliling aku akan gembira..

No comments: