~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 15, 2011

Pengalaman Bercinta

Boringnya hidup aku ni...ada pakwe pun cam xda pakwe..Mmg btul orng kata lau student kapel ngn org yg dah keja mmg lain cara bercinta..begitu juga la lau berkapel sama2 stdy..Dua2 golongan ni aku pernah bercinta , bercinta ngan dak universiti ni kena rampas.lau kapel ngn org yg dah kja bz ngn kja ja manjang..
hurm so dgn sapa aku patut bercinta pun xtau la hahahahha....adoi...Aku betul2 sunyi...Sepanjang aku dalam alam percintaan ni banyak sungguh pengalaman yang aku ada.dalam banyak2 pengalaman ni ada yang aku leh jadikan sebagai pengajaran..Pengalaman yang aku nk kongsi ngan korang bila aku kapel ngn mamat ni ha.
kitorang kapel dah lama dah nk masuk 4 tahun tapi hanya di pertengahan jalan kerana hati dia xdapat menahan godaan dari perempuan bangang dan sanggup menduakan aku..aku percayakan dia sepanjang dia belajar tp last2 ni yg aku dapat..Start pada peristiwa tu aku sibukkan diri aku ngan layan ym aku join semua room last2 aku berkenalan ngan sorng mamat ni.
Time aku jd kawan dia ,dia mmg yg terbaik..sampai kan aku sayangkan dia..lau sae aku xkontek ngan dia asa rindu sangt...dah lama berkwan kitorang pun amik keputusan untuk bersama...aku mmg sygkan dia sampai bila2
bak kata org sebelum dpt ni lain dah dpt lain..so itu yg aku alami skg ni ha.Dia ni mmg yg terbaik lau date ngn dia tp ko bila berjauhan ngn dia..kitrg ni ala2 bercinta jarak jauh..+ dia bz ngn kja so korang leh agak2 kan cmna perjalanan cinta kitrg ni kan..its so complicated..sampaikan kadang2 aku fikir yang dia curang ngan aku sdgkan dia bz ngn kja..Al-maklum la kan hati perempuan ni kan sensitif so mudah terpengaruh ngan bnda2 cmni..Lau nk bndingkan dia ngn dulu mmg byk beza ..tp aku xkisah sgt aslkan dia pandai jaga aty aku..tp.....yang aku kisaahkan skg ni dia ni jarang nk jaga aty aku..hish...tp apa yg pasti tntng dia adalah sesibuk mana pun dia , dia sygkan aku...itu yg aku pasti dia xtau la hahahahhaha...
Untuk hindarkan diri aku dr fikir yg bukan2 aku pun sibukkan diri aku dgn kawan2 aku, nota2 aku ,fb aku n member alam maya aku..walaupun aku ramai kenalan laki .tp hati aku hanya untuk insan yang bergelar MOHD KHARUNIZAM SUHAIMI.ja..dia yang aku cintai seumur hidup aku..kerana dia insan yang terbaik untukku walaupun dia jarang luangkan masa ngan aku, dia lain dr yg lain..





No comments: