~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 11, 2011

nurses

Kehidupan seorang stdent nurse mmg kronik..kronik ngn peraturan..mcm2 peraturan yang kena ikut sampai kan ada peraturan yang tah apa2...asa cam xsesuai lak untuk peringkat umur sebaya aku...mcm gadis lain, selagi kena tegur selagi tu la aku akan buat lagi...aku xsuka orang bagi arahan kat aku..tapi aku bersyukur sbb sejak aku masuk lam bidang ni aku dah banyak berubah..berubah untuk memahami perasaan orang yang sedang alami masalah..betapa sedihnya bila kita dalam situasi orang tgh nazak..nak di jadikan 1 cerita aku la yg 1st akan nangis@ touching dulu dari famliy tu lau diorang akan kehilangan orang yg diowang sayang...aku xpassti aku akan kuat untuk lalui semua tu nnt untuk family aku...tp aku selalu berharap biarla aku mati lu ..sbb aku xsanggup kehilangan..mcm2 pengalaman yang aku dapat selama 1 tahun setengah aku bergelar stdent nurse..aku harap nawaitu aku akan tetap baik...niat kerana ALLAH...barulah pekerjaan yang kita buat ni kan diberkati...aminnnn...bila fikir2 balik untung sbnrnya jd nursing ni coz kita leh jaga ahli kuaga kita sendiri t..baru la mak mentua sayang hehehehhe....

No comments: