~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 10, 2011

Puas aty

nak di jadikan cita..ae ni aku luah semua perasaan xpuas aty aku kat dia..aku cuma nk dia sedar apa yang aku inginkan sebenarnya dari dia...bkn sekadar kata2 sayang dari bibir dia..tapi aku juga inginkan perhatiaan dia..aku tau dia sibuk ngan kerja tp xkan xleh nk luangkan sedikit masa ngan aku kot..humm..aku cuba faham situasi dia,cara dia tapi aku harap dia akan faham perasaan aku..aku betul2 sayangkan dia..aku harap dia lah cinta terakhir aku buat selama2nya di dunia dan juga di akhirat...aku xpernah lupakan dia..bg aku dia lah segal2nya..kadang2 dia akan jadi kawan aku , kadang2 dia akan jadi sperti abg aku , kadang2 dia juga akan jadi seperti ayh aku..ayh nk pastikan anak dia belajar sungguh2..walaupun kadang2 aku stress sbb dia nak aku dptkan 3.5 ke atas mak ai...jenuh nk pulun but nothing imposibble if you believe is yourself and believe that you can do right? so im want to succeed in my careeer..dia comel sgt..walaupun dia sembunyi kan perasaan cemburu dia dalam diri tapi aku dapt asakan dia cmburu,,aku harap dia adalah jodoh aku dunia akhirat..aku syngkan dia walaupun aty aku selalu x keruan..i love you b...

No comments: