~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 5, 2011

kenapa mesti aku yang harus lalui semua ni?? selama ni aku xbaik lg ker untuk dia? napa dia xpernah nak hargai aku @ dia mmg nak aku asa cam aku ni x dihargai... aku pun kadang2 xpaham ngan perangai dia..selama ni aku wat apa yang dia nak..cara dia..tp aku?? npa mesti aku ja yg kena jga aty owang klau aty aku xda sapa nk jga ? aku betul2 sayangkan dia...sepenuh aty aku ..tp ntah la..aku takut seandainya perasaan tu akan berubah...Ya Allah..tolonglah hambaMu yang hina ini...bantu lah aku membuat keputusan...aku takut kehilangan nya..
aku cuba faham cara dia...tp kadang2 aku yang terluka..luka yang di cipta sendiri..hurmm...aku berharap sangat yang dia akan berubah..aku perlukan dia di sisi aku...kerna dia adalah kekuatan aku...kesabaran aku...Aku akan menanti detik2 tu...

No comments: