~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 17, 2011

Kebahagiaan

Hehehheeh....asa epi sgt bila dpat luangkan masa ngn dia..mau x nya aku ngan dia dah lama x jumpa..Dah nk masuk 4 bulan ..tapi sebelum jumpa tu ada benda yang buat aty aku asa sakit sangt...terlampau sakit..bila aku tanya dia nk jumpa kul bapa n nak amik kat na leh dia kata ikut ayg la..cam x excited ja..nyampah tul..dah tu aku pun majuk la...leh lak dia kata aku ni ntah apa2 sbb majuk..hantu tul..astu aku anta msj lau nk jumpa esok dtg amik kul 10 n kat na dia ptt dtg amik aku..lau dalam satu tempoh tu dia xdtg kira date dibatalkan..astu pg sok tau lak anta msj kat aku..hehehehe..tp nk dijadikan cta bila dia sampai ja aty aku terus sejuk..asa sonok sgt dpt tgk muka dia yang bersalah tp wat2 x bersalah tu hehehehe..aku epi sbb aku dapat kenalkan nenek aku ngan dia...bertambah epi bila nenek aku layan dia baik sgt...so aku berpendapat yang nenek aku dah mula sukakan dia..yeeeeeeeehaaaaa...!!
Kitorang g lepak kat tempat dia selalu lepak ngan member2 dia...astu kitrg g mkn n g karoke..best sgt...Time nk blik tu aku bg slip result aku,reaksi dia leh la tahan..yg membahagiakan aku bila dia kata ' Tahniah ayg..b tau ayg leh wat yg terbaik' hehehe..thanks b...love you...astu bila time nk blik kitrg singgah kat Taman Bukit Jalil..best lepak kat situ..dgn hujan yg renyai2..sweet sgt...kenangan semalam xkan aku lupakan walaupun kami jarang berjumpa tp MOHD KHARUNIZAM SUHAIMI yang terbaik..walaupun kdg2 aku xphm ngn pangai dia..apa yang aku tau aku betul2 sayangkan dia..dan aku akan jaga hubungan kami ni sebaik mungkin...demi masa depan hubungan kami, aku akan wat apa saja ...mmuaakss!!

No comments: